YENİ BOXSTER SPYDER

Porsche Boxster - Düşünce

Düşünce

Yeni Boxster Spyder, bu roadster serisinin atalarına radikal bir dönüştür: iki koltukla, yüksek performansla ve dikkat dağıtacak hiçbir şeye yer vermeden. Son derece doğrudan, katkısız ve koşulsuz...

Porsche Boxster - Dış Tasarım

Dış Tasarım

Filtrelenmemiş. Bu, dünya ile aranıza bir filtre kağıdı dahi sıkıştırabileceğiniz anlamına gelir. Dış tasarımın her detayı, sizi gerçek sürüş deneyimine biraz daha yaklaştırır. Gereksiz ağırlıklar...

Porsche Boxster - Düşünce

İç Tasarim

Klima yok. Radyo yok. Dikkat dağıtan hiçbir şey yok. Eksikliklerini arıyor musunuz? Aramayın. Boxster modelinden çıkardığımız her kilonun performansta etkisi var. Yarış otomobillerinin tipik bir...

Porsche Boxster - Spyder Classic iç mekan paketi

Spyder Classic iç mekan paketi

Spyder Classic iç mekan paketi, efsanevi Spyder modellerine bağlılığını gösterir: ikinci yılı olan 1958'de, 718 RSK Spyder modeli 24 Hours of Le Mans yarışında üçüncü ve dördüncü oldu ve Avrupa Tepe...

Porsche Boxster - Tavan

Tavan

Açıklık konusunda böylesine radikal bir otomobilde, tavanı neredeyse unutabilirsiniz. Yeni Boxster Spyder, üstü kapalıyken dahi dinamik bir figür olmayı sürdürür. Yan hatları arka kapaktaki...

  • Boxster Motorlar
  • Verimliliği Arttıran Sistemler
  • Coasting
  • Manauel Şanzıman
  • Porsche Doppelkupplung (PDK)
  • Sport fonksiyonu
  • Egzoz sistemi
  • Doğrudan yakıt enjeksiyonu (DFI)
  • VarioCam Plus
  • Entegre kuru karterli yağlama
  • Direksiyon sistemleri
  • Sport Chrono Paketi
  • Dinamik şanzıman bağlantıları
  • Porsche Torque Vectoring (PTV)
  • Porsche Active Suspension Management (PASM)
  • Jantlar + TPM
  • Fren sistemi
  • Aydınlatma konsepti
  • Porsche Stability Management (PSM)
  • Hava Yastıkları
  • Devrilme koruma konsepti
  • Gövde tasarımı
  • Hırsızlık önleme sistemleri
  • Porsche Communication Management (PCM)
  • Burmester® High-End Surround Ses Sistemi
  • BOSE® Surround Ses Sistemi
  • Direksiyonlar
  • Koltuklar
  • Deri döşeme paketi
  • Klima sistemi
  • Mobil telefon / Bluetooth® bağlantısı
  • CDR ses sistemi
  • Destek sistemleri
  • Açılır tavan
  • Geri görüş kamerası
Motor Manuel PDK
Silindir düzeni/sayısı 6 6
Motor hacmi 3.436 cm³ 3.436 cm³
Motor düzeni/Çekiş Ortada motor Ortada motor
Motor Güçü 243 kW (330 hp) 243 kW (330 hp)
Elde edildiği devir 6.700 6.700
Maks. tork (Nm) ve elde edildiği devir 370 Nm at 4.500 - 5.800 370 Nm at 4.500 - 5.800
Sıkıştırma oranı 12,5 : 1 12,5 : 1
YAKIT TÜKETİMİ/CO2 Emisyon Değerleri
Şehir içi (L/100 km) 12,7 11,4
Şehir dışı (L/100 km) 7,1 6,3
Ortalama (lt / 100 km) / (g / km) 9,0 8,2
CO2 emisyonu (g/km) 211 190
Performans
Azami hız 281 km/h 279 km/h
0 - 100 km/h hızlanma 5,0 s 4,9 s (4,7 s Sport+)
0 - 160 km/h hızlanma 11,0 s 10,9 s (10,7 s Sport+)
Ara hızlanma 80 - 120 km/h 5. viteste 6,7 s -
80 - 120 km/h aynı viteste hızlanma - 3,0 s
Şanzıman
Güç aktarma sistemi Arkadan itişli Arkadan itişli
6 ileri vitesli 7 ileri vitesli
Gövde
Uzunluk 4.404 mm 4.404 mm
Genişlik 1.801 mm 1.801 mm
Yükseklik 1.273 mm 1.273 mm
Aks mesafesi 2.475 mm 2.475 mm
Hava direnci katsayısı (Cd) 0,32 0,32
Yüksüz ağırlık (DIN) 1.345 kg 1.375 kg
Yüksüz ağırlık (Avrupa) 1.420 kg 1.450 kg
Müsaade edilen toplam ağırlık 1.655 kg 1.685 kg
Bagaj hacmi 280 litre (150 l ön/130 l arka) 280 litre (150 l ön/130 l arka)
Yakıt Deposu 64 Litre 64 Litre

Klima Sistemi

Mobile Telefon / Bluetooth

CDR Ses Sistemi

scroll up