911 CARRERA S CABRIOLET

Porsche 911 Carrera S Cabriolet - 911 Kimlik

911 Kimliği

Mühendislik geleneğimiz şirketimizin adındaki "Dr. Ing." ifadesinden açıkça görülmektedir. Ayrıca, şu anda 30.000'i aşan yarış zaferlerimizden de anlaşılabilir. Artık sadece birer kahramanlık...

Porsche 911 Carrera S Cabriolet- 911 Mühendisliği

911 Mühendislik

Motorlarda, tahmin edebileceğiniz gibi, karşılıklı altı yatay silindir bulunmaktadır. 911 Carrera modellerindeki 3,4 litrelik motor 257 kW (350 hp) güç üretir. 911 Carrera S modellerinde ise, 3,8...

Porsche 911 Carrera S Cabriolet -Dış Tasarım

Dış Tasarım

Size, ne demek istediğimizi göstermek için, aracın gövde tasarımından yola çıkmamız gerekir. 911'in daha uzun olan yeni aks mesafesi, yol tutuşu özelliklerini ve viraj dinamiğini geliştirir. Ön ve...

Porsche 911 Carrera S Cabriolet - İç Tasarım

İç Tasarım

Porsche olarak, günlük kullanım amaçlı spor otomobil üretmiyoruz, günlük kullanıma uygun spor otomobiller üretiyoruz. Bu, özellikle de 911 modelinin iç tasarımı için geçerli. Spor çekiciliği,...

Porsche 911 Carrera S Cabriolet - Karakter

Karakter

Porsche olarak, günlük kullanım amaçlı spor otomobil üretmiyoruz, günlük kullanıma uygun spor otomobiller üretiyoruz. Bu, özellikle de 911 modelinin iç tasarımı için geçerli. Spor çekiciliği,...

  • Boxster Motorlar
  • Verimliliği Arttıran Sistemler
  • Coasting
  • Manauel Şanzıman
  • Porsche Doppelkupplung (PDK)
  • Sport fonksiyonu
  • Egzoz sistemi
  • Doğrudan yakıt enjeksiyonu (DFI)
  • VarioCam Plus
  • Entegre kuru karterli yağlama
  • Direksiyon sistemleri
  • Sport Chrono Paketi
  • Dinamik şanzıman bağlantıları
  • Porsche Torque Vectoring (PTV)
  • Porsche Active Suspension Management (PASM)
  • Jantlar + TPM
  • Fren sistemi
  • Aydınlatma konsepti
  • Porsche Stability Management (PSM)
  • Hava Yastıkları
  • Devrilme koruma konsepti
  • Gövde tasarımı
  • Hırsızlık önleme sistemleri
  • Porsche Communication Management (PCM)
  • Burmester® High-End Surround Ses Sistemi
  • BOSE® Surround Ses Sistemi
  • Direksiyonlar
  • Koltuklar
  • Deri döşeme paketi
  • Klima sistemi
  • Mobil telefon / Bluetooth® bağlantısı
  • CDR ses sistemi
  • Destek sistemleri
  • Açılır tavan
  • Geri görüş kamerası
Motor Manuel PDK
Silindir düzeni / sayısı 6 6
Motor hacmi 3.800 cm³ 3.800 cm³
Motor düzeni/Çekiş Arkadan motor Arkadan motor
Motor Güçü 294 kW (400 hp) 294 kW (400 hp)
Elde Edildiği Devir 7.400 7.400
Maks. tork (Nm) ve elde edildiği devir 5.600 d/dk'da 440 Nm 5.600 d/dk'da 440 Nm
Sıkıştırma oranı 12,5 : 1 12,5 : 1
YAKIT TÜKETİMİ/CO2 Emisyon Değerleri
Şehir içi (L/100 km) 13,6 12,2
Şehir dışı (L/100 km) 7,5 6,9
Ortalama (lt / 100 km) / (g / km) 9,7 8,9
CO2 emisyonu (g/km) 228 207
Performans
Azami hız 301 km/h 299 km/h
0 - 100 km/h hızlanma 4,7 s 4,5 s (4,3 s Sport+)
0 - 160 km/h hızlanma 9,8 s 9,4 s (9,1 s Sport+)
Ara hızlanma 80 - 120 km/h 5. viteste 6,2 s -
80 - 120 km/h aynı viteste hızlanma - 2,5 s
Şanzıman
Güç aktarma sistemi Arkadan itişli Arkadan itişli
7 ileri vitesli 7 ileri vitesli
Gövde
Uzunluk 4.491 mm 4.491 mm
Genişlik 1.808 mm 1.808 mm
Yükseklik 1.292 mm 1.292 mm
Aks mesafesi 2.450 mm 2.450 mm
Hava direnci katsayısı (Cd) 0,30 0,30
Yüksüz ağırlık (DIN) 1.465 kg 1.485 kg
Yüksüz ağırlık (Avrupa) 1.540 kg 1.560 kg
Müsaade edilen toplam ağırlık 1.885 kg 1.905 kg
Bagaj hacmi 145 litre 145 litre
Yakıt Deposu 64 Litre 64 Litre

Klima Sistemi

Mobile Telefon / Bluetooth

CDR Ses Sistemi

scroll up