911 TURBO

Geri

911 Mühendisliği

Değişken türbin geometrisine (VTG) sahip 3,8 litrelik çift turboşarjlı boxer motor, 911 modellerinin kalbidir. Arkada yer alır, hiç olmadığı kadar güçlüdür. Tüm modellerde güç, yola Porsche Doppelkupplung (PDK) ve aktif dört tekerlekten çekiş sistemi Porsche Traction Management (PTM) tarafından aktarılır.

Standart olarak sunulan arka aksta yönlendirme sistemi, çeşitli sürüş koşullarına uyum sağlayarak çevikliği ve stabiliteyi artırır. Uzun düzlükler ve virajlar için, 911 Turbo S modellerinde Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) standart donanımdır. PDCC, otomobilin daha sağlam durmasini ve yolu daha iyi kavramasını sağlar.

Porsche Active Aerodynamics (PAA) sistemi, hem günlük pratikliği hem de performansı artırır. Ön rüzgarlık ile arka kanadın esnek ayarları ile çözüme kavuşturulan bir çelişki. Sonuç, ön kısımda yerden daha fazla yükseklik, daha yüksek sürüş stabilitesi, yolda daha düşük yakıt tüketimi ve pistte çarpıcı tur zamanları.

Daha fazla güç. Daha yüksek verimlilik. Iş bitti mi? Güvenliği de korumak istiyorsak, hayır. Bu, hız sınırı göstergesi, geri görüş kamerası veya adaptif hız sabitleme sistemi ve Porsche Active Safe (PAS) gibi sürücü destek sistemleri tarafından sağlanır.

Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS+) ile birlikte LED farlar, ışık huzmesi yüksekliğinin kusursuz bir şekilde ayarlanmasını ve sürücü için daha az yorucu olmasını sağlar. 911 Turbo S modellerinde standart ve 911 Turbo ve 911 Turbo Cabriolet için opsiyonel olarak sunulur.

Özet: geleceğe giden yolu çizen teknik mihenk tasları.

scroll up