911 TURBO S

Geri

911 Mühendisliği

911 Turbo modellerinin kökeni hakkında kuşkuya yer yok. Şekli, oranları ve hatları ile, açıkça bir Porsche. Kanatlar ön kapaktan daha yüksektedir; önceki nesle göre arka kısımda 28 milimetre daha fazla ve özellikle güçlü bir görünüm. Yükseklik ve tampon uzantıları da kısaltılmıştır; aks mesafesi 100 mm daha uzundur ve stabiliteyi ve gergin tavan hattını geliştirir. 911 Turbo modelleri, daha güçlü ve daha da sportif görünür.

911 Turbo modelinin tipik bir özelliği, arka kanattır. Öndeki adaptif rüzgarlık ile birlikte, Porsche Active Aerodynamics (PAA) sistemini oluşturur.

911 Turbo modelinin tasarımı, bir Cabriolet olarak da standartları belirliyor. Hem şekli hem de işlevi ile: entegre magnezyum destek elemanları, kumaş tavanı hafif ve son derece stabil yapar. Ve tabii ki, 911'in kendine özgü şeklini korumaya yardımcı olur.

Tüm modellerdeki 20 inç dövme jantlar, yüksek kaliteli iki renk tonlu görünümle tasarlanmıştır. 911 Turbo S modelinin ön ve arka aksındaki standart jantlar, 911 Turbo modellerindekilerden yarım inç daha büyüktür ve motor sporlarında kullanılan göbekten kilitleme mekanizmalarına sahiptir.

911 Turbo S modellerinin diğer bir standart özelliği de, ilave hava kanatçıkları ile ön tampon ve V şeklinde tabana sahip SportDesign yan aynalardır. Zarif görünümleri, sportifliğin sadece güçten ibaret olmadığını kanıtlar. Çünkü hem malzemeden tasarruf edebilir, hem de iyi bir görünüm elde edebilirsiniz.

Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS+) ile birlikte LED farlar, 911 Turbo modellerinin tasarımında belirlediğimiz yüksek standartların diğer bir örneğidir. Çok az enerji kullanırlar ve S modellerine daha da unutulmaz bir görünüm kazandırırlar; standart olarak. Ayrıca, 911 Turbo ve 911 Turbo Cabriolet modeli için opsiyonel olarak sunulurlar.

scroll up