911 Turbo

Porsche 911 Turbo Cabriolet - 911 Kimliği

911 Kimliği

911 Turbo modellerinin son neslinde, mühendislerimiz parçaların %90'ını yeniden geliştirdi ve yine bir referans noktası oluşturdu. Daha yüksek motor gücü, tüm modellerde standart olan Porsche...

Porsche 911 Turbo Cabriolet - 911 Mühendisliği

911 Mühendisliği

Değişken türbin geometrisine (VTG) sahip 3,8 litrelik çift turboşarjlı boxer motor, 911 modellerinin kalbidir. Arkada yer alır, hiç olmadığı kadar güçlüdür. Tüm modellerde güç, yola Porsche...

Porsche 911 Turbo Cabriolet - Dış Tasarım

Dış tasarım

911 Turbo modellerinin kökeni hakkında kuşkuya yer yok. Şekli, oranları ve hatları ile, açıkça bir Porsche. Kanatlar ön kapaktan daha yüksektedir; önceki nesle göre arka kısımda 28 milimetre daha...

Porsche 911 Turbo Cabriolet - İç Tasarım

İç tasarım

Kabin, tek bir şeye odaklı: sürücüye. Tüm bilgiler direksiyonun ardındadır. Yükselen orta konsol, akıllı bir kullanım konsepti ve üstün ergonomisi ile etkileyicidir. Klasik bir özellik, devir...

Porsche 911 Turbo Cabriolet - Düşünce

Karakter

Arkada alçak ve yola yakın. 911 turbo modelinin 3,8 litrelik çift turboşarjlı motoru: 6.000-6.500 d/dk'da 383 kW (520 hp). 660 Nm maksimum tork. Standart Porsche Doppelkupplung (PDK) ve aktif dört...

  • Boxster Motorlar
  • Verimliliği Arttıran Sistemler
  • Coasting
  • Manauel Şanzıman
  • Porsche Doppelkupplung (PDK)
  • Sport fonksiyonu
  • Egzoz sistemi
  • Doğrudan yakıt enjeksiyonu (DFI)
  • VarioCam Plus
  • Entegre kuru karterli yağlama
  • Direksiyon sistemleri
  • Sport Chrono Paketi
  • Dinamik şanzıman bağlantıları
  • Porsche Torque Vectoring (PTV)
  • Porsche Active Suspension Management (PASM)
  • Jantlar + TPM
  • Fren sistemi
  • Aydınlatma konsepti
  • Porsche Stability Management (PSM)
  • Hava Yastıkları
  • Devrilme koruma konsepti
  • Gövde tasarımı
  • Hırsızlık önleme sistemleri
  • Porsche Communication Management (PCM)
  • Burmester® High-End Surround Ses Sistemi
  • BOSE® Surround Ses Sistemi
  • Direksiyonlar
  • Koltuklar
  • Deri döşeme paketi
  • Klima sistemi
  • Mobil telefon / Bluetooth® bağlantısı
  • CDR ses sistemi
  • Destek sistemleri
  • Açılır tavan
  • Geri görüş kamerası
Motor PDK
Silindir düzeni/sayısı 6
Motor hacmi 3.800 cm³
Motor düzeni/Çekiş Arkadan motor
Motor Güçü 383 kW (520 hp)
Elde edildiği devir 6.000 - 6.500
Maks. tork (Nm) ve elde edildiği devir 660 Nm
Elde edildiği devir 1.950 - 5.000
Overboost ile maksimum tork 710 Nm
Elde edildiği devir 2.100 - 4,250
Sıkıştırma oranı 9,8 : 1
YAKIT TÜKETİMİ/CO2 Emisyon Değerleri
Şehir içi (L/100 km) 13,4
Extra urban in l/100 km 7,8
Ortalama (lt / 100 km) / (g / km) 9,9
CO2 emisyonu (g/km) 231
Şanzıman
Güç aktarma sistemi Aktif dört tekerlekten çekiş
PDK 7 ileri
Performans
Azami hız 315 km/h
0 - 100 km/h hızlanma 3,5 s (SPORT PLUS ile 3,3 saniye)
0 - 160 km/h hızlanma 7,7 s (SPORT PLUS ile 7,4 saniye)
0 – 200 km/h hızlanma 11,6 saniye (SPORT PLUS ile 11,3 saniye)
Gövde
Uzunluk 4.855 mm
Genişlik 1.939 mm
Yükseklik 1.705 mm
Aks mesafesi 2.895 mm
Hava direnci katsayısı (Cd) 0,35
Yüksüz ağırlık (DIN) 2.049 kg
Müsaade edilen toplam ağırlık 2.810 kg
Bagaj hacmi 1780 litre
Yakıt Deposu 85 Litre
Gövde
Uzunluk 4.506 mm
Genişlik 1.880 mm
Yükseklik 1.292 mm
Aks mesafesi 2.450 mm
Hava direnci katsayısı (Cd) 0,31
Yüksüz ağırlık (DIN) 1.665 kg
Yüksüz ağırlık (Avrupa) 1.740 kg
Müsaade edilen toplam ağırlık 2.045 kg
Yakıt Deposu 68 Litre

Klima Sistemi

Mobile Telefon / Bluetooth

CDR Ses Sistemi

scroll up